Stadstour door Los Angeles

1 juni 2024 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag, vrijdag 31 mei, hebben we op de pier van Santa Monica het eindpunt van onze reis op Route 66 bereikt.

Vanmorgen hebben we de Hop in Hop off bus tour genomen door La, Beverley Hills en Santa Monica. Het is maar net 20 graden, vergeleken met de laatste tijd is dit erg fris.

Onderweg wel veel mooie dingen gezien zoals Chewy van Star Wars, Spiderman, Mickey Mouse, een begraafplaats met veel beroemdheden en een heuse Weed shop. Weed is legaal te koop en te gebruiken in een aantal staten van de US.

Op de pier in Santa Monica hebben we een lekkere lunch gebruikt, het was wel weer veel te veel. Sommige restaurants geven zelf aan dat je porties met elkaar mag delen, dan is het vaak nog genoeg.

De bustour was een lange zit vanwege de vele stops en ook door het drukke verkeer in de stad.

We hebben de dag afgesloten met lekker eten bij het Hard Rock café.
De koffers zijn herpakt en de boarding passen staan op onze telefoons.

Morgen onderweg naar het vliegveld nog even tanken en proberen de auto wat schoner in leveren.

1. Esther Van der Burg:
    1 juni 2024
    Alvast een hele goede terugreis en succes met het schoonmaken van de auto 😉😘
  2. Hilde otte:
    1 juni 2024
    Tjonge...t is n enorme trip. Alles toch weer heelhuids afgelegd....uiteindelijk. veilige terugreis.
  3. Anoek:
    Goede terugreis 😘
  4. 1 juni 2024
    Goede terugreis
  5. Ronald Dekker:
    1 juni 2024
    Goeie terug reis gewenst het was weer leuk om digitaal mee te reizen met jullie.
  6. Lex v.d.B:
    1 juni 2024
    Laat die broer van je maar in de States.
  7. Spencer van der Burg:
    Leuk 😻. Goede vlucht terug 😘
  8. Ab en Marianne:
    1 juni 2024
    Auto vies gemaakt?? Hoe dan🤪😂 goede reis en tot ziens!
  9. Janny:
    1 juni 2024
    Ja wij verbaasden ons ook altijd over die enorme porties eten, maar het was vaak wel heerlijk! Goede terugreis en ik zal jullie dagelijkse mailtjes missen: door het tijdverschil was dit iedere dag het eerste mailtje dat ik las, ik heb er van genoten!
  10. Berdinie:
    1 juni 2024
    Wat een reis. En wat gaan de dagen snel.
    We wensen jullie een goede vlucht terug.🛫🛬
    Groetjes van ons.🙋🏻‍♀️
  11. Henk van der Burg:
    1 juni 2024
    Iedereen bedankt voor het meelezen van onze blog. En ook bedankt voor de wensen van een goede terugreis🤗🍀
    Groetjes van Eva en Henk

Jouw reactie