Langs Calico Ghost town naar Los Angeles

31 mei 2024 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

We zijn, vanmiddag donderdag 30 mei, aangekomen op ons laatste adres, het hotel op Orchid avenue.

Vanmorgen hebben we bij de valetparking onze auto opgehaald en zijn op weg gegaan. Het was wel moeilijk om Las Vegas uit te komen richting hwy 15 naar het zuiden omdat de oprit door werkzaamheden afgesloten is. Dus wij zochten naar de volgende oprit maar onze navigatie wilde maar dat we omkeerden.🤔Uiteindelijk hebben we de volgende oprit gevonden.

Onderweg zijn we nog even wezen kijken bij een vervallen mijnwerkersstadje Calico Ghost town. Het blijkt dat dit alleen te bezichtigen is om door het park eromheen te rijden, dat duurt 2 uur. Daar hadden we geen tijd voor.

De hele weg ca. 440 km lang schoot het niet echt op, het was erg druk op de weg en de laatste 150 km waren er veel files. Uiteindelijk na ruim 6 uur rijden zijn we op de plaats van bestemming aangekomen.

We zitten in een hotel net achter Hollywood Boulevard, met de Walk of Fame, en hebben daar vanavond heerlijk Pokebowl gegeten bij een Japans restaurant.
And for our cousin Terrie; they have a Australian cocktailbar🍸

Morgen proberen we met een Hop on Hop off bustour Los Angeles te bekijken.