Weer veilig thuis!

2 juni 2024 - Veenendaal, Nederland

We zijn weer thuis🤩

We waren, zaterdag 1 juni, al vroeg wakker. Door de spanning om weer naar huis te gaan slaap je toch onrustig.

Voor het ontbijt hebben we alvast

de koffers ingepakt.

Op weg naar het vliegveld nog even getankt, dit was de duurste tankbeurt die we gehad hebben. De auto nog even door de wasstraat gedaan maar de dode insecten en vogelpoep ging er niet goed af.

Bij het inleveren van de auto zij men, je had hem echt niet hoeven te wassen hoor😮‍💨

We konden onze bagage al gauw inklaren omdat we al boarding passen hadden.

Uiteindelijk hebben we totaal 4.740 km gereden.

Onze vlucht naar Frankfurt had wel een half uur vertraging.

Maar uiteindelijk zijn we nog redelijk, vandaag zondag 2 juni, op tijd in Frankfurt geland. Daarna met een city hopper naar Amsterdam gevlogen.

Met de taxi zijn we naar huis gegaan, wat leuk is dat een buurman van de vierde verdieping onze chauffeur was.

Wat hebben wij veel moeten lopen op het vliegveld van Frankfurt en op Schiphol, we zijn echt moe nu.

Lekker douchen en vroeg naar bed.

Iedereen bedankt voor de mooie, lieve en bemoedigende reacties op onze blog. Groetjes van Eva en Henk😊😘🍀